Top that, Bitch!

allt blir bara så sjukt bra! shit vad jag älskar mitt liv nu asså xD har börjat umgås med många nya människor så som Maja, Robin, Gaby, Julia mm. såklart är mina favoritmänniskor kvar i bilden, men det gör ju inget ifall det kommer in nån annan nån gång :P den jag har umgåtts mest med e fan Maja asså! träffade henne första gången på ambassadör utbildningen förra veckan. det visade sig att vi hade lite grejer gemensamt så vi kommer underbart bra överens =D hon har fått mig att börja träna igen!!! FETT UNDERBART xD
iaf, min helg va väldigt händelserik... i fredags tränade jag med Maja och följde med henne hem en liten stund. lördag jobbade jag och efter jag slutade jobbet kl 23 så åkte jag och mötte Bella vid odenplan för att typ chillkröka med henne och hennes kompisar. helvete vad dom fick i mig dricka asså xD hela kvällen va bara så sjukt underbar och jag kom inte hem förrän kl 4 på morgonen.. söndag, trött och tyvärr lite bakis asså.... träffade Maja igen och skulle träna, sen gjorde vi en liten turné. först hem till pappa och sen hem till mamma och sen hem till henne, ljög för min pappa att jag skulle sova där, Maja ljög för sin mamma att hon skulle sova hos mig men i själva verket sov vi hemma hos Majas kompis Jojje!! busigt va? :P Jojje är nog en av de mest skönaste människor jag nånsin träffat!!! iaf, vi körte nåt kortspel och lite andra dricklekar.... måndag, SHIIIIIIIIT!!!! illamående vadå?! inte okej........ men helgen var OSLAGBAR!!!!!!
jag mår så sjukt bra nu asså!! det har varit ett fruktansvärt jobbigt år men nu är det över och nu mår jag så underbart!!!!

ciao bitch ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0