shit shit shit...

helvete nu har jag varit borta länge... inte okej!! men nu ska jag iaf försöka komma tillbaka ;) det här halvåret har varit extremt händelserikt för mig... både bra och dåligt men tyvärr mest dåligt. det man inte dör av gör en bara starkare ;) så jag skiter i allt skit som händer för jag vet att nån gång, nånstans kommer det nåt bra ur det hela xD kanske berättar nån händelse nån gång om ni har tur :P aja, vi börjar med en mjukstart som säger att jag är SJUUUUK :'( har varit det en vecka nu och jag blir fan bara sämre och sämre.... :(
hm.. undra om man ska ladda upp lite bilder från sommaren... jo det gör jag nog ;)

jag och min lillebror var på bröllop i somras jag och Lukas va på bröllop i somras

 pappa och Eva under midsommarhelgen

 Lukas och jag under midsommar

har betydligt mycket mer bilder men dom ligger inte på den här datorn :P vem vet, kanske lägger in mer ;)
ciao bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0