osmidig?! DET ÄR JAG DET x)

lördags med Steph och Kenneth va skit kul x) vi tittade på Inglorius Basterds (överskattad) men annars va det jätte trevligt!! pappa kom och hämtade mig runt typ halv 2 och körde mig hem.. va fett trött och knaaas hungrig.. "/ så pappa gjorde iordning några mackor till mig som jag tryckte i mig fort som faan ;) jag ville dessutom hoppa in i duschen så jag försökte smyga in i Hans sovrum (som jag och Lukas också sover i).. men det gick inte så jävla bra :S inte faan visste jag att deras kläder låg slängda huller om buller över precis hela golvet -.- det klart som faan med min smidighet (läs Osmidighet) snubblar över allt!! och då menar jag allt också ^^
tänkte faktiskt väcka Hans precis som han hade väckt mig på morgonen men jag pallade inte.. :P
så jag la mig i sängen runt 3 eller nåt......  söndag gjorde jag ingenting.. pluggade lite.. men sen på eftermiddagen kom Vidde förbi och alla käkade lite av rulltårtan som Eva hade bakat x) faan va gooood den va ;)
idag va jag i skolan typ 5 min... min enda lektion började och slutade på 5 min.... åkte hem till Steph sen och käkade lunch! vi tittade på Björnbröder av alla jävla filmer man kan titta på :P men den va fett sweet x)
kom hem för typ en timme sen... försöker plugga men målar naglarna istället :P

 Felicia i ett nötskal x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0