jag hatar sjukhus -.-

för typ en timme sen fick jag reda på att Igor ligger på sjukhus :O e fett orolig för honom!!!! så jag och Steph ska hälsa på honom i morgon bitti innan skolan börjar. vi har inte varit speciellt snälla mot honom på sista tiden "/ vilket jag ångrar nu!!!! :'(
asså jag hatar sjukhus!!! det är hemskt! när jag va liten va jag tvungen att ligga på sjukan i flera veckor pga lunginflammation, farmor dog på sjukhus, jag blev hundbiten i Thailand och va tvungen att åka in till sjukhuset varenda dag under 2 veckor, en nära vän till familjen åkte in till sjukhus för han hade fått en hjärtattack!!!!! asså shiiit, jag svär, bara eländiga grejer!!! inte kul asså!!!!!! -.- vill att alla bara ska vara friska och glada!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0