x)

tjo! Stephie har precis lämnat mig.. :( men vi hade askul hemma hos mig!
idag efter skolan så behövde Stephie gå till skolsyster och det tog en jävla massa tid :/ men det blev roligare när det kom in en kille i väntrummet! han typ tittade och log mot mig och jag tänkte "äh, vafan" och då slog jag till med den bästa hälsningen någonsin! "TJEEENNNAAAA MANNEN" och först så tittade han bara på mig men sen log han och sa hej och vi började snacka! x) det va as kul! men sen när jag berättade för Stephie om min lilla hälsning tittade hon bara på mig som om jag vore galen! hon tyckte tydligen att jag hade skämt ut mig.. :S

i alla fall så har hon varit hemma hos mig typ hela dan och vi har typ inte gjort annat än att driva med folk :P x) det va as kul! har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv! vi sa att vi skulle plugga men det blev inte så mycket av med det... hihi :)
men vi har drivit så jävla mycket och min kompis Linn va med på allt! Tack Linn, du är en ängel, älskar dig gumman <3! mycket skit händer, gumman, men jag finns alltid här för dig!

åååh, e fett pepp inför imorgon! x) ska bli så jävla kul! hoppas bara att Bella blir lika nöjd :/ men jag tänker faan tvinga henne att ha "The Best Time of Her Life" ! :P

got to go! skola imorgon!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0