tiden läker inte alla sår...

i morse så kom Bella hem till mig och vi snackade om helgen och typ allt! ;) jag berättade om mina synder i helgen.. om äcklet som jag bara har lust att mörda... aa typ allt! :)
hon ville sminka mig så hon fick det....... så nu sitter jag här med flera kg smink i ansiktet!! ^^ inte nice! jag kan ju knappt röra på ansiktet för att det stramar så mycket.... :/

skolan va faktiskt kul!! ^^ vi hade skolfoto.. mindre kul!! men iaf så hade jag galet kul på geografin!! förvånadsvärt nog! :P men iaf så mobbade jag och Vidde Stephie för att hon suger apa på geografi!!!! haha x) jag har nog aldrig garvat så mycket som då! förlåt gumman, men vem vettig människa tror att Vatikanstaten ligger vid arabländerna???? :O ledsen gumman, men det är straffslags varning!! :P nej, men du är så söt så du kommer undan! ;)

jag har kommit på en grej... och det är att jag har en kniv i ryggen! det är någon som står och vrider och vänder på den där jävla kniven hela tiden och kniven kommer längre och längre in mot ryggraden... det känns som om alla slag kommer på samma gång.... det är en jävla massa skit som händer just nu och jag vet inte hur jag ska hantera dom på bästa möjliga sätt.. hjälp mig någon!!! för den här kniven har jag haft ett tag nu och just nu känns det som om den aldrig kommer att förvinna... ibland så läker inte tiden alla sår.... :/

got to go! måste tvätta bort allt det här jävla sminket!! ^^ det kommer att ta runt en halvtimme... :(

xxx

ps. jag vill bara säga till min bästis Alle; jag älskar dig oavsett vad som händer! det är absolut inte ditt fel! något av det här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0