snaaaark

idag har jag varit lika trött som igår... :/  somnade typ runt halv elva efter en timmes läsning i Khaled Hosseini, Tusen Strålande Solar. den är jätte hemsk.. :( men iaf så vaknade jag kl 9 och hoppade upp ur sängen för en kille som skulle måla om här hemma skulle komma. så det va ju bara att käka frukost och hoppa in i duschen!

jag har typ försökt att plugga hela dan men det har väl gått sådär faktiskt! det har inte blivit av...
träffade Jossan runt halv två och så åkte vi in till donken för att käka glass och så satt vi där i typ en timme och snackade! vi hade askul och jag berättade en massa skit för henne och så berättade vi om våra skolor! kom hem runt halv fyra och satte mig framför datorn............ ^^

men just nu så sitter jag i mitt rum med några tända ljus, lugn och skön musik.. det e jätte mysigt! jag snackar med några kompisar på msn och har inget liv! x) men ibland ärdet skönt det också! :P

hela dagen har varit så jävla seeeeg! jag vet inte vad det är, men det har ju faan inte hänt nåt...

amen nu måste jag gå och se till att det händer något asså! x)

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0