ouch

tjo! idag så hade jag utvecklingssamtal på min skola och det gick på en halvtimme! samtalet gick bra och efter det så åkte jag till min älskade Jossans skola! x) det va as kul!! alla kollade på mig och undrade vem jag va, om jag skulle börja där osv!! det fanns 3 Elin i hennes klass ^^! det va verkligen svårt att hålla koll på alla!! :O men iaf så va jag med på deras lektioner! och på deras samhällslektion så satt jag, Jossan och en av Elinsarna i korridoren på golvet och så va det en kille i deras klass som gick fram och tillbaka i korridoren as många gånger!! ^^ och varje gång så stirrade han på mina pattar!!!! ^^ :P men till slut så la jag märke till att han hade extremt små fötter för sin längd!!!!!!!! jag sa det till Jossan och Elin så började vi as garva varje gång han gick förbi!!!! You know what they say; big feet, means big dick!!! ;) så det betyder att han måste ha haft en mini kuk! x) hahahaha, asså jag garvade sönder mig och sen så ropade jag på en annan kille i deras klass för jag ville se om han hade stora fötter och det hade han faktiskt!!! x) haha, så det var vad vi höll på med på deras lektion!!! x)

jag var på Derbyt ikväll! DIF förlorade med 2-0 mot AIK...... det va ju bara pinsamt!! jag var där med min lillebror och min pappa! kallt som faan var det också!! och till råga på allt så började det att regna!!!!! ^^ och det var inte så kul i allmänhet för Lukas, min lillebror och min pappa va inte alls pepp på att skrika och heja men det va jag!! x) men iaf så när jag skrek så fick jag skäll av pappa för att han tyckte jag var så VULGÄR i mitt språk!!!! jag säger bara PALLA!!!!! dessutom så var det en aikåare som var så extremt mycket grövre i munnen än vad jag va och dessutom så var han en vuxen människa!!! ^^ :O 
vi gick innan matchen va slut för det var helt galet kallt och sen så var vi tvungna att gå en bit för att komma till bussen... på vägen till bussen så mötte jag Maja som jag inte har sett sen skolavslutningen... ^^ hon ser verkligen annorlunda ut! :O 

imorgon så börjar jag 10.55!! YEEY!!! det är as skönt! x) Bella kommer hit kl 9 imorgon så ska vi snacka!!

jag måste bara nämna att jag verkligen har fått en kniv i ryggen....... jag har aldrig känt mig så förråd som nu! igår så blev jag så arg att jag satt och skakade av ilska och jag trodde verkligen att jag skulle kräkas!! så arg var jag!! ^^

aja, mer om det nån annan gång! ;)

got to go! måste duscha! ;)

xxx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0