OMG!!

omg! den sjukaste kvällen på länge!!! ^^

jag börjar från början.. jag, Emelie, Anna och Jossan var på titanicmässan i typ några timmar och Fabian messade mig under tiden och undrade om jag var på att träffa honom och några andra! man bangar ju inte så jag tackade ja och bjöd med my bitches! ;) vi gjorde iordning oss hemma hos mig, åkte till fplan och träffade Ellie och Max där så åkte vi tsm till Fabian! vi va där i några timmar men det var ganska så dött så vi drog till Kristineberg! och där va det människor vill jag lova! jag kände inte igen en enda... men på vägen dit så hamnade Ellie i "bråk" eller det va han som muckade mot en som var 2 år yngre!! ^^ så det blev ju en stämningsförstörare!! men allting blev bättre när alla hade lugnat ner sig lite och när vi kommit till alla människor!
jag tyckte att alla såg exakt likadana ut och alla hette samma sak... visserligen så var jag lite borta men ändå........ i slutet av kvällen så hände lite grejer som vi kanske inte ska gå in på... det enda jag kan säga att det var så inte mig!!!!! :S iaf så sov Emelie här och vi kom hem typ ett halv två. lagom trötta och lagom chockade över våra lilla äventyr.... :P men vi låg och snackade tills klockan va typ halv tre och sen så slocknade vi!
idag så mår jag sådär... lite ont i huvet, mår lite illa och är helt sanslöst chockad över gårdagen!!!
aja, måste käka frulle nu.. hungrar ihjäl!

xxx

Kommentarer
Postat av: Josefin

alla hette fan samma sak. träffade 3 sebbe m.m. :O

2009-09-27 @ 21:10:35
Postat av: Felicia

haha! aa eller hur! x)

2009-09-28 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0