fett pepp!

jag har precis kommit hem nu.. men ska snart ut för jag ska träna boxning med en kompis! det e fett kul och det är helt galet jobbigt! :/
vart i skolan idag och muppat mig med Stephie och en massa andra i klassen x) tack o lov för att jag kom i en så pass bra och snäll klass! :D men vi har faan inte gjort så mycket, bara strosat runt i korridorerna och typ suttit i solen och snackat! men sen så kom vi in på djupa samtal som fick mig att bli fett deprimerad :( det va jätte hemskt och inte alls kul..  men sen kom Bella och påminde mig om vad jag hade sagt till henne igår kväll när hon ringde och då blev jag glad igen!!!!

Bellas fest är i kväll! är så galet pepp asså! det är helt sjukt! det kommer bli askul! x) tack Bella för att du har din Sweet 16!!! det kommer bli as nice! Stephie kommer typ runt halv sju och vi ska göra oss iordning och sen så kommer Olivia! x) det blir så jävla bra!

och om jag ska berätta om människan jag och Stephie drev med så går allt så jävla bra asså! haha, jag dog av skratt idag när vi såg honom! x) Mohahahaha <3
jag tycker faktiskt lite synd om honom... men men, vad ska man göra lixom? jag vill ha mitt lilla roliga! "Evilface"

asssssåååå guuuud jag är så jävla pepp inför ikväll!!!!!!!!!!!!! det kommer bli as kul x) x) x)

skriver mer imorgon om hur det va!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0