fekkelation :P

tjo! Stephie har precis lämnat mig igen... :/ hon sov över här inatt eftersom vi va på Bellas fest!
OOOHHHH, festen va as kul!! x) det blev jätte lyckat och det va roliga och sjyssta människor där! men det blev lite körigt när snuten kom sen runt 12 på natten......... då bestämde jag och Stephie oss för att dra hem.. ville inte bli inblandade i det där! haha, vi hade gått hela kvällen med klackskor och när vi skulle gå till bussen så orkade vi inte skorna längre så vi gick barfota ända från Olof Palmes gata till Vasagatan!!!! inte det smartaste draget, men gud vad skönt det va att skippa skorna! :P man kan säga att mina fötter blev väldigt smutsiga! hihi.
men vi kom iaf hem runt halv ett eftersom min mamma ville det.... (segt)  men vi typ snackade och Stephie pratade med sin kille i telefon medan jag låg i sängen och läste! det va jätte mysigt! vi somnade inte förrän typ halv fyra och så vaknade vi typ runt nio! så här snackar vi om att jag är trött!

den där killen jag nämnde, han som vi driver med, han smsade as mycket och skrev en massa skit och vi drev tillbaka och dog av skratt vid varje sms!!!! x) jag älskar att vara taskig! <3 Mohahaha

Stephie försöker och är fastbesluten att hon ska para ihop mig med en av hennes kompisar! och jag kan ju säga att det går faktiskt ganska bra... :$  men han och jag har messat lite och han är jätte gullig och så! så förhoppningsvis så blir det nåt... man vet aldrig! x)

nej nu så ska jag käka lite godis! :P

xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad fint?

2009-10-05 @ 13:27:18
Postat av: Felicia

ööh va?? :S

2009-10-05 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0