...

tjo! idag så har jag varit i skolan... vi var tvungna att börja en timme tidigare eftersom vi skulle ha redovisning om ett uppdrag som heter "ÖN" !!!!! as flummigt jag vet, och det sög apkuk! :P men iaf så gick det väl bra, man kunde bara få G som resultat så det spelade ingen roll om man gjorde bra ifrån sig eller inte!
sen så hade vi engelska som också sög.. vi typ läste hela lektionen och innan engelskan så gick Stephie hem för hon mådde inge bra! stackare! :/ men det betydde att hon övergav mig.. men som tur är så har jag Vidde som jag kan umgås med! x) han är så söt så! Vidde är verkligen jätte söt, han är inte som alla andra killar! ;)
men vi var hos skolsyster efter lunchen och vi kom en kvart för sent till matten med den nya matteläraren som suger apkuk! hon är läskig och luktar illa.... ^^ och det blev världens uppståndelse och alla tittade på mig och Vidde och undrade vart vi hade varit och en massa skit! asså, jag svär, det går bara töntar i min klass! alla e töntar utom typ några som är jätte sjyssta! x)
men nu är jag hemma iaf och jag tänker skita i träningen för jag måste verkligen göra min individuella inlämning om ÖN! det är helt galet vad det suger! men det måste göras.. sen så måste jag göra typ 100 tal i matten eftersom jag inte pallar göra nåt på lektionerna!

OMG! imorgon så ska min klass till erikstatsbadet för att lära oss om livrädding!!! asså palla! jag vill verkligen inte men jag måste.... :( men jag överlever!

got to go! måste göra den där jävla ÖN nu.....

xxx

Kommentarer
Postat av: Stephie

vad gjorde ni på engelskan ? :)

haha, varför vad ni hos skolsyster ? och vad sade alla när ni kom in till klassrummet ? :O

Jag hade ingen aning om att våran NYA lärare också STANK!! :O usch.. vi får bara konstiga mattelärare xD <3<3

2009-09-23 @ 17:22:55
Postat av: Felicia

vi typ läste några sidor i boken.. inte nödvändigt! :P men vi fick läxa till tisdag nästa vecka! vi får sovmorgon från engelskan för att vi ska titta på en engelsk film!! ^^ sen på onsdag så ska vi redovisa filmen, men jag berättar mer nån annan dag!

eller hur! dom är as konstiga!! hehe <3<3

fråga in ens vad dom sa till mig och Vidde... jag förklarar nån annan gång! ;) <3<3

2009-09-23 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0