...

det är en sak jag undrar över... hur ska man hantera förändringar?? vad är den bästa lösningen till att klara sig ur förändringarna som man inte vill ska ske??
jag kan säga att det är väldigt mycket som har förändrats i mitt liv på bara två månader.. det känns som om hela mitt liv har vänts upp och ner! vissa saker kan jag hantera, det är svårt, men jag hanterar dom på mitt sätt! men det är några saker som jag inte kan hantera.. jag vet bara inte vad det är som händer! jag känner mig bara så förvirrad.. ^^ nu tänker inte jag skriva om hur synd det är om mig och blah blah blah! för det är inte synd om mig.. vissa av de här sakerna får jag skylla mig själv för... jag har satt mig i vissa situationer som kanske inte har varit de rätta och som känns helt fel just nu!

så det jag försöker säga är: tänk igenom innan du agerar.. tänk efter om det är nåt som du verkligen vill! tänk om du kommet att få ångra det här. tänk på konsekvenserna för ditt handlande! nu säger inte jag att nu ska tänka er till döds men försök att tänka på om du känner dig lycklig och nöjd med ditt val!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0