:@

tjo! asså, idag blev jag så jävla förbannad.. :@ det är en kille i min klass som är så jävla dryg och otrevlig mot allt och alla och han fäller dumma kommentarer hela jävla tiden!! och idag så orkade inte jag vara tyst längre så jag sa till honom vad jag tyckte och tänkte om honom! jag sa att jag inte tänker ta någon skit från någon och framförallt inte från honom eftersom att han inte ens känner mig! ^^ gaaah, jag blev så jävla arg och våran lärare tvingade oss att vara kvar efter lektionen och prata ut om vårt gräl eftersom jag hade skällt ut honom under lektionstid.. as seeeegt!! men vad fan skulle jag göra? jag ville bara säga vad jag kände och att jag inte har något emot honom som person utan jag bara inte tycker om honom för att han e otrevlig och att det inte bara är jag som känner så!! läraren tvingade oss att skaka hand och sen när vi kom ut från klassrummet så sa han en till onödig kommentar om mig till sina kompisar och jag känner bara så här: Det där var den sista gången någonsin jag snackar med honom! jag har absolut inget att säga människan och jag vill inte ha nåt med honom att göra! PUNKT SLUT!!

sen så blev jag sur på en annan kille i min klass som bara ska klaga på allt och alla! han tror att han är bäst och en massa skit och så är han sur på mig för att jag säger åt honom att hålla käften! han är en liten crybaby som tjallar till läraren och en massa skit! och jag känner bara så här: BUILD A FUCKIN' BRIDGE AND GET OVER IT!!!! sluta vara en sån liten pussy och klaga och börja se till att nåt händer!!! va inte någon liten mes i hela ditt jävla liv! väx upp för faan!!!!

isch, asså! inte kul! men vad ska man göra? det finns idioter här i världen! jag kan inte rå för att jag säger vad jag tycker till dom istället för att "skona" deras känslor och ljuga för dom! för sån är inte jag! jag är rakt på sak! om jag inte gillar dig så säger jag det till dig! och jag tänker aldrig mer säga ett jävla ord till de här människorna!!!

GAAAAAAAAAAHHHH, nu är lite av min ilska borta! x)
nu till en annan irriterande sak... min bästa kompis, Alle, har förändrats så galet mycket sen han började gymnasiet! helt galet asså! och jag gillar det verkligen inte! jag gillar inte hans nya kompisar eller hans sätt att vara! och han fick sin del av mina ilska när jag kom hem till honom!

iaf så va jag hemma hos Alle, vi snackade, jag skällde ut honom så att det rykte om det! x) (det kändes bra)
vi spelade Guitar Hero och jag ägde honom! iofs så distraherade jag honom... men jag ville ju vinna! :P  
Alle är den enda människan i hela världen som vet hur man verkligen kan kittla mig till döds.. och tror ni inte att han gjorde det då? han älskar att få mig att skratt tills jag inte kan andas längre! ^^ jag är inte lika imponerad eftersom det är jag som blir kittlad! hua, jag ryser bara jag tänker på det.. :P

got to go, kommer somna snart!

xxx

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Om världen känns tung, glöm inte att det finns folk som bryr sig.



0736354663.

En vän till stephie är min vän.



Dont be a stranger!

2009-09-20 @ 18:27:23
URL: http://satyricon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0