...

tjo! har inte pallat att skriva de senaste dagarna, så jag tänker sammanfatta lite! i söndags så gjorde jag absolut ingenting förutom att jag träffade Jossan en stund. det var jätte mysigt för jag har inte sett henne på typ 3 veckor.. :( me nvi åt på donken och typ snackade om allt mellan himmel och jord! har verkligen saknat dig Jossan! jag saknar också Anna och Linn som jag inte träffar så ofta! :'(

igår så var jag med Stephie, som vanligt! :P men det var jätte roligt! asså, jag skrattar non stop när jag är med henne! x)   men iaf så sov hon över här och vi hade kommit överens med mina föräldrar om att vi skulle lägga oss i "lagom" tid. jag kan ju bara säga att det inte riktigt blev så...  runt kl 12 så fick jag ett sms från pappa som sov i rummet bredvid som det stod: sov nu. och sen så kom han och sa till oss... han var ju inte överlycklig precis!
men iaf så somnade vi runt halv ett och vaknade kvart i sju! och förvånadsvärt nog så är jag inte alls trött! ^^ det förvånar mig faktiskt! x)

idag så kom jag hem från skolan och började plugga... rättskunskap och engelska... inte det roligaste men det måste göras! :/ men sen så messade Emelie mig och så gick vi på promenad! men de kalorierna vi förbrände på promenaden fick vi genast tillbaka när vi köpte en varsin stor Marabou!! MUMS! ;) det va asgott och så satte vi oss vid vattnet och snackade om allt! :)

och nu så har jag spenderat den senaste timmen med att lägga över alla mina kontakter till den nya mobilen som jag har fått av min pappa! tack pappa! :)

got to go!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0