...

jag tänker pissa på din grav din jävla slyna !

det du gjorde är verkligen inte okej! vem fan tror du att du är? vem är du och komma och tro att du är bäst och bättre än alla andra? du är ju sjuk i huvet! jag som trodde att du va sjysst! att man kunde lite på dig! jag tyckte om dig men sen så kommer du och säger en massa skit!

du vet en grej om mig men det skiter jag fullständigt i nu! jag kommer att krossa dig, tro på mitt ord!
men det är en grej du inte vet om mig... och det är att jag vet en massa saker om de flesta människor! och jag kommer att ta reda på skit om dig, mer än vad jag redan vet vill säga!

jag säger det nu, en enda gång säger jag det här!!
JAG KOMMER ATT GÖRA ALLT I MIN MAKT FÖR ATT KROSSA DIG DIN JÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!
YOU CAN BET ON IT!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

ojj agroooo :O <3

2009-09-18 @ 16:14:59
Postat av: Felicia

haha aa det klart! x) men om du visste vad det handlade om skulle du också lacka ur.. <3

2009-09-18 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0