bläää

tjo! idag så hade vi friluftsdag... vi va på Eriksdalsbadet och skulle lära oss att livrädda.. ^^ astråkigt, det va jätte kallt i vattnet och det var 5,5 meter djupt i poolen!! :O   det var en lärare som sa åt oss vad vi skulle göra och sen så kastade hon i en röd ring på botten som man skulle hämta!! jag klarade av att hämta den på första försöket men jag trodde att mina öron skulle dööööö! det gjorde så sjukt ont! :/ men sen när man hade gjort det skulle man ta en docka av hårt plast, trycka ner den i vattnet så att den fylldes med vatten och sen skulle man dyka ner till botten och bära upp den där dockan som verkligen vägde apa och lägga den på kanten av bassängen! det var helt galet jobbigt! jag trodde jag skulle dööö!! :/
efter det skulle vi simma 500 jävla meter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^ det var helt galet jobbigt! och man ville inte stanna där i simhallen hela dan så man simmade ju på i en ganska bra fart så allt blev genast mycket jobbigare...
jag var klar med 500 meter runt kl 12.. åkte till Odenplan för att luncha med pappa och hans tjej! jag hade aldrig träffat men hon var faktiskt trevlig och hon var jätte rolig! vi lunchade i typ 2 timmar.. sen åkte jag och pappa till Råsunda för att köpa biljetter till AIK-DIF på måndag!! hejar inte på något av lagen men om jag måste välja så hejar jag på AIK! det är pappa, Lukas, pappas tjej Ewa, hennes dotter Helene och jag som ska dit! det blir väl kul! :)

btw, ett STORT GRATTIS till min kära kompis Stephie och hennes kille Kenneth som firar deras ettårsdag idag!!!
<3333333

got to go.. måste fortsätta med den där jävla önarbetet...................

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0