vill ha sommar igen!!

var på promenad med anna och sen ringde olle bolle mig så gick jag en till promenad med henne! så jag var ute på 2 aplånga promenader på en timme! och så slog det mig att det är helt galet kallt ute!!! vad hände med sommaren?? den kom och gick precis lika snabbt! sommaren 09 var nog min bästa sommar någonsin!! förutom fekken som jag hade och blev busted för den.... hehe.... inte bra! men annars så var mitt sommarlov helt underbart!! vill vara tillbaka dit igen när man satt ute på kvällarna med kompisarna, satt i solen och bara myste!!! ÅÅÅHHH VILL TILLBAKA!!!!

men nu är det apkallt och tråkigt väder.. det regnar hela tiden och är grått och mulet :( blir bara så himla deprimerad av hösten och vintern asså! "/


jag suktas galet mycket av jordgubbarna!! vill faan ha!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0