trååååk

vad faan ska jag göra?? jag vill göra något men vet inte vad "/ det är tråk väder ute så man vill inte gå ut.. alla kompisar stannar inne för att tjäna pluspoäng hos päronen.. medan jag har alla pluspoäng som behövs! :(
aja.. måste hitta på nåt iaf innan jag go looooocoooo!!!!
jag måste bara nämna mina jävla grannar som bor över mig!! dom är så jävla jobbiga och har två små snorungar som kör race från det man vaknar tills det man går och lägger sig!! dom spelar hög musik, "spelar" piano, klampar omkring med stövlar, dom DREJAR!!!!! och är allmänt irriterade!!!! snart kommer jag att gå upp dit, sparka till ungarna och nita päronen för jag är så jävla trött på dom!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0