ignorance is your best friend

jag tog baconsprutan i fredags... -.- det sög! har fortfarande lite ont i min arm men jag överlever ;)
igår var jag på stan med olle bolle.. jag hatar att shoppa men jag vara bara tvungen för jag behövde kläder! jag letade efter underkläder också men jag hittade inga i min storlek :( aja, jag köpte iaf en tröja och ett linne! bilder kommer sen :P senare så gick jag på bio med anna, jossan och linn! vi såg New Moon! den va faktiskt bra men jag höll dock på att somna typ 3 gånger x) jag hatar kärleksskit :P men Jacob va ju så gaaaaaalet snygg asså!!! jag trodde att jag skulle dö av en hjärtattack varje gång jag såg honom ;)
filmen var alldeles för lång så den sista halvtimmen kunde jag inte känna av min röv "/
idag så har jag pluggat lite och sen måste jag plugga ännu mer och efter det: ÄNNU MER PLUGG!!!! WOHO är ju så jävla pepp på det asså!

är det någon som snälla kan ge mig en lika snygg människa?? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0