helgen..

i fredags efter skolan åkte jag direkt för att jobba! trött som faan kom jag dit kl 15 och satte fart att jobba! 270 pers skulle ha förrätt, huvudrätt och efterrätt + kaffe! "/ fett jobbigt och jag kan säga det att alla va inte trevliga! men en kvinna va jätte gullig!! när jag skulle servera huvudrätten till henne sa hon åt mig att komma närmre och viskade i mitt öra: Säg inte till någon, men jag är gravid! skulle jag kunna få en Wel Done stek? det va så gulligt!! och så självklart så fixade kockarna det även om de inte hade tid för det men dom gjorde det!!!! var tvungen att sluta jobba kl 10 och det sög för jag ville inte åka hem men dom sjasade hem mig... :( fick jätte mycker beröm av alla som jobbade där! (Y) dom tyckte jag va as duktig x) att komma hem som egentligen skulle ha tagit en halvtimme tog istället EN OCH EN HALVTIMME!!!! :O :O det va fett segt! först va jag tvungen att vänta på tvärbanan som aldrig kom och sen va jag tvungen att vänta på bussen som heller aldrig kom -.- iaf så kom jag äntligen hem runt kl 12 och va fett trött så det va att hoppa in i duschen och gå och lägga sig sen!
igår jobbade jag igen!! julbord för människor från finland ^^ vissa va jätte trevliga men vissa va riktiga jävla surkärringar :@ framförallt en kärring som skällde ut mig för sitt jävla vin som hon tyckte att hon fick för lite av! palla asså, jävla alkis -.- men en kille som jobbade där, Mårten, tog hand om henne åt mig och pratade med henne! jag har kommit på att finnländare är så jävla tråkiga!! det va en så kallade komiker där som va as tråkig!! och det betydde att jag, Mårten och Sebban va tvungna att sitta i en och en halvtimme för att komikern skulle bli klar innan vi kunde plocka bort allting från borden! men jag hann inte plocka undan så mycket för återigen så sjasade Sebban hem mig!! "/ jag ville ju inte hem men va tvungen! jag tvingade iaf en kock där att ringa mig när jag fyller år i veckan!!! x) x) hoppas att han gör det då! :P
idag har släkten varit här och firat mig! Emelie va också här som min räddare i nöden! jag gillar verkligen inte min släkt -.- jag fick 2 armband och en bok! men jag har också fått ett par byxor av Lukas, en klänning/tunika av mamma och ett par stövletter av pappa! (foton kommer sen)

nu måste jag faan plugga... har matteprov på onsdag och jag kan nästan nada men jag har faktiskt lärt mig ganska mycket x) x) *hoppar av lycka*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0