got to meet the honey with the 1 000 000 $ body

snart är 2 läxor avklarade x) bara 5 kvar.. -.- inte kul asså! hela min söndag är förstörd av dessa jävla läxböcker :@ bråkade med mamma om hur man skulle räkna ut ett rättsfall... båda hade rätt bara det att vi tänkte på fel sätt! fick beröm för att jag verkligen stod för min sak och min åsikt så jag fick en massa cheeze balls!!! x) fett gott ;)
asså jag orkar verkligen inte plugga mer... :'( hjälp mig! :)
här kommer bilderna på grejerna som jag shoppade!

 



 mina läxor -.-

Kommentarer
Postat av: Elvira

De två första bilderna va väldigt snygga! den tredje däremot har jag fått nog av!!! <3

2009-11-25 @ 21:28:42
Postat av: Felicia

haha tack så mycket! ;) <3

2009-11-25 @ 21:36:34
URL: http://filleer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0