dålig uppdatering och det kommer bli sämre..

sorry, dålig uppdatering den senaste veckan :( har bara inte hunnit skriva nåt för det har varit så jävla mycket!
iaf, så fyllde jag år för en vecka sen och först nu så lägger jag in några bilder! ;)

 skor med klack som jag fick av papi

 bok som jag fick av Emelie

armband och halsband från släkten och Helen och Hans.

teaterbiljetter från papi och Ewa.

tårtan som jag fick i skolan från papi och Ewa på min b-day.

där tårtan kommer ifrån

Olle kom hem till mig och hade bakat en tårta till mig! när jag öppnade dörren så hade hon satt det här ljuset i tårtan och sjöng "Happy Birthday" till mig och Olle sjunger så in i helvete vackert så jag började böla som ett litet småbarn :$

som jag i tidigare inlägg skrev så jobbade jag fredag och lördag på en restaurang och så här het sprang man runt:

så jävla het asså :P

i söndags var jag på bio med Alle och vi såg Paranormal Activity! jag trodde att jag skulle krossa hans hand för jag höll i den så hårt :P

   :)

igår (onsdag) var jag och shoppade med Ewa :) eller hon shoppade åt mig :P vi fikade också i Sickla Centrum och det var jätte mysigt! det här köpte Ewa till mig (a)





 söta va? ;)

tyvärr så kommer den dåliga uppdaterigen att fortsätta.. åker till Thailand imorgon och kommer inte hem förrän den 10/1 x) men när jag kommer hem igen uppdaterar jag igen ;)

 min "lilla" resväska.. -.-

 tidningar är ett stort MÅSTE!! =D

det har varit 1/3 av min vecka hitills :O har dessutom har prov, ska ha ett till imorgon, hunnit plugga sönder mig, packa ännu mer, haft SAW-maraton med Stephie och Kenneth -.- faan vad äckliga dom va!!
aja.. vi hörs när jag kommit hem. kanske hinner uppdatera imorgon eller en gång till idag! :)


Kommentarer
Postat av: Kött och blåbär FÖR FAAAN x)

När du skrev äckligt, menade du oss eller filmerna? X)<3

2009-12-10 @ 20:24:56
Postat av: Felicia

haha Kött och blåbär FÖR FAAAN x)

nää jag menade filmerna inte ni ;)

dom va förjävliga asså -.- <3

2009-12-11 @ 14:14:51
URL: http://filleer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0